Uw reactie is succesvol verzonden671814-7-2018 23:56:52htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Leergang LOB667114-7-2018 23:56:52636htmlFalseaspxIn deze leergang leert u op leerplankundige wijze vorm en inhoud te geven aan LOB. De focus ligt hierbij op het vmbo, maar de werkwijze en systematiek is grotendeels ook toepasbaar in andere contexten. Website artikelpagina
Introductiemodule669214-7-2018 23:56:52342htmlFalseaspxIn deze module maakt u kennis met eigentijdse inzichten op het gebied van LOB en kunt u een aantal kenmerken van het LOB-programma op uw eigen (stage)school benoemen. Website artikelpagina
Blok 1: Analyse669314-7-2018 23:56:52438htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken. Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen. Website artikelpagina
Blok 2: Ontwerp669414-7-2018 23:56:52313htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken. Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen. Website artikelpagina
Blok 3: Evaluatie669514-7-2018 23:56:52367htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken. Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen.Website artikelpagina
Verdiepingsmodule669714-7-2018 23:56:52247htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken: 1) analyse; 2) ontwerp; 3) evaluatie Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen.Website artikelpagina
Programma's en doorlopende leerlijnen670214-7-2018 23:56:52491htmlFalseaspxEen goed doorlopend LOB-programma helpt leerlingen hun talenten te ontwikkelen en hen bewustere keuzes te maken voor vervolgstudies/opleidingen. Voor het ontwerpen van een LOB-programma vindt u hier een aantal inspiratiebronnen en praktijkvoorbeelden.Website themapagina
Reflectie en begeleiding670314-7-2018 23:56:52476htmlFalseaspxReflecteren is een manier van leren, een leerproces waarin leerlingen moeten worden begeleid. Reflectie, als middel om het keuzeproces te stimuleren, is onlosmakelijk verbonden aan loopbaanoriëntatie. Website themapagina
Samenwerking670514-7-2018 23:56:52205htmlFalseaspxWebsite themapagina