Uw reactie is succesvol verzonden671811-11-2018 00:55:53htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Blok 2: Ontwerp669411-11-2018 00:55:53333htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken. Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen. Website artikelpagina
Leergang LOB667111-11-2018 00:55:53675htmlFalseaspxIn deze leergang leert u op leerplankundige wijze vorm en inhoud te geven aan LOB. De focus ligt hierbij op het vmbo, maar de werkwijze en systematiek is grotendeels ook toepasbaar in andere contexten. Website artikelpagina
Introductiemodule669211-11-2018 00:55:53374htmlFalseaspxIn deze module maakt u kennis met eigentijdse inzichten op het gebied van LOB en kunt u een aantal kenmerken van het LOB-programma op uw eigen (stage)school benoemen. Website artikelpagina
Blok 1: Analyse669311-11-2018 00:55:53474htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken. Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen. Website artikelpagina
Blok 3: Evaluatie669511-11-2018 00:55:53396htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken. Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen.Website artikelpagina
Verdiepingsmodule669711-11-2018 00:55:53267htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken: 1) analyse; 2) ontwerp; 3) evaluatie Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen.Website artikelpagina
Programma's en doorlopende leerlijnen670211-11-2018 00:55:53547htmlFalseaspxEen goed doorlopend LOB-programma helpt leerlingen hun talenten te ontwikkelen en hen bewustere keuzes te maken voor vervolgstudies/opleidingen. Voor het ontwerpen van een LOB-programma vindt u hier een aantal inspiratiebronnen en praktijkvoorbeelden.Website themapagina
Reflectie en begeleiding670311-11-2018 00:55:53557htmlFalseaspxReflecteren is een manier van leren, een leerproces waarin leerlingen moeten worden begeleid. Reflectie, als middel om het keuzeproces te stimuleren, is onlosmakelijk verbonden aan loopbaanoriëntatie. Website themapagina
Samenwerking670511-11-2018 00:55:53226htmlFalseaspxWebsite themapagina