Uw reactie is succesvol verzonden671820-11-2017 00:56:20htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Leergang LOB667120-11-2017 00:56:20457htmlFalseaspxIn deze leergang leert u op leerplankundige wijze vorm en inhoud te geven aan LOB. De focus ligt hierbij op het vmbo, maar de werkwijze en systematiek is grotendeels ook toepasbaar in andere contexten. Website artikelpagina
Introductiemodule669220-11-2017 00:56:20264htmlFalseaspxIn deze module maakt u kennis met eigentijdse inzichten op het gebied van LOB en kunt u een aantal kenmerken van het LOB-programma op uw eigen (stage)school benoemen. Website artikelpagina
Blok 1: Analyse669320-11-2017 00:56:20326htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken. Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen. Website artikelpagina
Blok 2: Ontwerp669420-11-2017 00:56:20211htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken. Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen. Website artikelpagina
Blok 3: Evaluatie669520-11-2017 00:56:20220htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken. Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen.Website artikelpagina
Verdiepingsmodule669720-11-2017 00:56:20126htmlFalseaspxDe verdiepingsmodule bestaat uit drie blokken: 1) analyse; 2) ontwerp; 3) evaluatie Met behulp van de bronnen en activiteiten in deze blokken leert u alleen of in een team vanuit een leerplankundig perspectief, programma-onderdelen voor LOB te ontwerpen.Website artikelpagina
Programma's en doorlopende leerlijnen670220-11-2017 00:56:20291htmlFalseaspxEen goed doorlopend LOB-programma helpt leerlingen hun talenten te ontwikkelen en hen bewustere keuzes te maken voor vervolgstudies/opleidingen. Voor het ontwerpen van een LOB-programma vindt u hier een aantal inspiratiebronnen en praktijkvoorbeelden.Website themapagina
Reflectie en begeleiding670320-11-2017 00:56:20284htmlFalseaspxReflecteren is een manier van leren, een leerproces waarin leerlingen moeten worden begeleid. Reflectie, als middel om het keuzeproces te stimuleren, is onlosmakelijk verbonden aan loopbaanoriëntatie. Website themapagina
Samenwerking670520-11-2017 00:56:2097htmlFalseaspxWebsite themapagina